嗑糖嗑的瘦不下来

『白色强人』 是不是爱情(七十七)

(七十七)

温家老宅,YT和温惜文也难得的促膝长谈一番。

“当年我同仲学从小学就系同班,后来又一齐升中,读大学。我地真系名副其实噶青梅竹马,两小无猜。我地都以为最后肯定会系埋一齐,结婚,生BB,相伴到老。”温惜文平静的娓娓道来。

“后来呢?”YT难得对别人的往事感兴趣。

“后来,你外公噶公司因为内部斗争,出左内鬼,将公司一个大项目噶资料出卖左比人,导致公司损失惨重。你外公因为哩件事日夜频扑,最后都系无办法挽回,仲病低左。你爷爷知道左哩件事,睇在佢同你外公多年噶交情出手相助,唯一噶要求就系希望我同你爹地结婚。”

YT皱了皱眉头,“爹地唔似系嘀乘人之危噶人来嘎。”

温惜文摇了摇头,“你爹地同你爷爷都唔知我同仲学噶事。本来我地谂住大学毕业就同屋企讲嘎,点知……”

造化弄人吗?YT心中也不免叹息。

“温家同杨家系世交,你爹地细个噶时候成日都跟住大人来玩嘎。我都系后来先知道原来你爹地一直都中意我。两家长辈都以为我无男朋友,就提左哩个要求。果阵你外公病得好重,你外婆实在无办法就来劝我。”

“所以最后你同DR.吕分开左,嫁左比爹地?”

“嗯。后来你外公仲系走左。你爹地接手埋温氏噶生意,直到你堂舅父读完书翻来接翻温氏。”温惜文喝了一口热茶,轻声的叹息,“其实你爹地系我地结婚之后就知道我一直都有中意噶人了,佢一直好自责,觉得系佢拆散左我同仲学,所以佢为左温氏尽心尽力,就系想补偿翻哩份亏欠。后来佢因为过度劳累,身体越来越差,所以等你堂舅父接手翻温氏,就将杨家噶生意都交埋屋企人,去左美国养病了。”

温惜文想起往事还是有些难过,“其实我真系无怪过你爹地。佢临走前仲同我讲,如果仲学仲等紧我,就同翻佢一齐。你爹地一世人都只为我着想,从来无谂过自己。遇到佢,系我噶福气,如果我从来无遇到过仲学,我谂我同你爹地肯定会系最幸福噶一对。”

吕家的花园里,父女两人还在朦胧的月色下聊着往事。

“虽然我知道我地无可能了,但系我仲系等左佢差唔多十年。后来你爷爷嫲嫲睇唔落去了,就软硬兼施咁逼我结婚。再后来我遇到你妈咪,又有左你。你妈咪真系一个好女人,可惜走得太早了。”

“咁后来你有无谂过揾翻anti啊?你一直都无再娶,系咪就系等紧佢啊?”yan轻声的问。

“算系啦,又唔系得晒嘎。文文同你妈咪系爹地哩世遇到最好噶两个女人,从此之后,爹地心里边再无其他人了。你妈咪走左之后,我只系想好好咁养大你,等你过的好嘀,无心机再谂其他野。或者我心里边仲有一丝期望,想再遇翻佢啩。估唔到我地两个有缘无分,我地噶仔女反而会系埋一齐。”

yan看着吕仲学,难得认真的说,“点会有缘无分呢?你地两个宜家都系一个人,又无其他噶拖累,唔通就无谂过重新来过?几十年后都可以遇得翻,话唔定系天意呢。你唔试过点知无可能啵。”

吕仲学哑然失笑,“爹地老了,况且我地宜家仲系儿女亲家……”

yan忍不住打断他,“咁又点喔。我同YT结婚,佢都系要叫你爹地嘎,既然系咁,不如就做个名副其实噶爹地啦。你一个人过左咁多年,等左佢咁多年,够啦,系时候要同翻中意噶人一齐过了。去追翻anti啦,你地本来就系一对,已经错过左几十年了,唔通仲想错过一世咩?”

吕仲学有些动摇了。是啊,他等了几十年的人又回来了,难道还要等再错过了才后悔吗?

yan看着陷入沉默的爸爸,心里默默地盘算起来。

评论(8)

热度(48)

  1. 共1人收藏了此文字
只展示最近三个月数据